Redianze Platinum

Lutut sakit.. Sengal-sengal..

Nak jalan pun susah. Nak buat kerja tak selesa.

Apatah lagi nak solat. Nak solat berdiri pun seksa.

Dr Syid Ayob bin Syid Mustafa Alqudri adalah pemiilek produk ini.

Beliau faham kehidupan anda turut terganggu kerana,

Lutut rasa ngilu, berbunyi dan bengkak

Nak melangkah terhincot-hincot

Sakit kat bahagian pergelangan kaki, tumit dan tapak kaki

Rasa nak pakai tongkat

Alhamdulillah, dari kajian dan formulasi yang telah beliau lakukan, beliau telah menemukan CARA NAK ATASI SAKIT SENDI LUTUT yang benar-benar berkesan.

9.3% rakyat Malaysia yang mempunyai sakit lutut dan lebih daripada separuh yang diperiksa mempunyai simptom osteoarthritis.

Jangan biarkan begitu kerana sakit lutut mungkin melarat menjadi lebih serius.

Anda mungkin berhadapan dengan

Suntikan gel pada lutut yang mencecah ribuan ringgit setahun

Pengambilan ubat tahan sakit yang berterusan

Ulang alik ke klinik untuk dapatkan rawatan

 

Jangan tunggu sehingga pembedahan menjadi pilihan terakhir..

Apa keputusan anda jika doktor kata kena bedah?

TAKUT? Buat tak tahu je?

Sebagai seorang DOKTOR PERUBATAN, beliau faham masalah sakit lutut ini agak sukar ditangani.

Anda mungkin pernah makan ubat klinik atau cucuk gel tapi….

Kejap lutut okay… Kejap sakit balik…

Memang masalah ini tak selesai selesai pun…

Itulah yang dialami oleh Azila. Dia merupakan bekas pesakit beliau.

Azila berusia lewat 40an. Sebelum mengalami sakit lutut, Azila sangat aktif orangnya. Hampir semua kerja di buatnya. Azila pula seorang peniaga online kecil-kecilan. Sebelum ini, Azila akan menghantar bungkusan-bungkusan parcel jualannya di pejabat pos.

Bila dah sakit lutut, semua aktiviti harian jadi terganggu. Nak duduk buat kerja pun tak selesa. Kena duduk di kerusi. Sehinggakan beberapa kali, suaminya terpaksa mengambil alih tugas menghantar barang-barang niaga ke pejabat pos.

Azila juga dah tak boleh solat macam dulu. Kena solat duduk, kalau jemaah di masjid tu kadang-kadang terpaksa bawak kerusi sendiri. Malu juga sebab di usia ini sudah kena solat di kerusi.

Tandas rumah flatnya pun terpaksa tukar ke tandas duduk. Azila mula fobia guna tandas cangkung disebabkan oleh keadaan lututnya.

Bukan tak ikhtiar. Dah macam-macam rawatan, ubat dan produk dicuba. Tapi kesan tu sekejap sahaja, sementara.

Ringkasnya, Azila telah diketemukan dengan beliau. Beliau telah memberinya formula untuk hilangkan sakit lutut. Dan tak sangka, selang beberapa minggu,

Azila hubungi beliau dengan penuh kegirangan.

“Sakit lutut dah tak ada. Sekarang bukan je boleh aktif macam dulu tapi solat juga dah boleh berdiri semula. Yang tak sangka, kulit pun dah tak kusam macam dulu.”

Ramai setakat ini pesakit sendi seperti lutut, sakit belakang dan tumit yang telah beliau bantu.

Formula yang menggunakan zat dari bahan nutrisi yang beliau temukan itu mampu mengurangkan keradangan pada sendi, menguatkan tulang serta meremajakan setiap organ dalaman anda.

Ramai setakat ini pesakit sendi seperti lutut, sakit belakang dan tumit yang telah beliau bantu.

Formula yang menggunakan zat dari bahan nutrisi yang beliaua temukan itu mampu mengurangkan keradangan pada sendi, menguatkan tulang serta meremajakan setiap organ dalaman anda.

Itulah kunci utama nak hilangkan sakit lutut yang anda alami!

Beliau ingin berkongsi dengan anda, terutamanya penghidap sakit sendi. Tapi sebelum itu, biar beliau perkenalkan sedikit latar belakang dia.

Selaku graduan Vrije Universiteit Brussels, Belgium dalam bidang perubatan, beliau merasakan satu tanggungjawab besar untuk berkongsi kebaikan dan memberikan kesedaran kepada masyarakat melalui ilmu yang beliau perolehi.

Setelah hampir 29 tahun berada dalam bidang perubatan moden dan alternatif, beliau terus menerus terlibat dalam proses penyelidikan dan pembangunan (R&D) mengenai bahan nutrisi-nutrisi terbaik dunia.

Menerusi network doktor dari UK, Europe dan serata dunia, beliau telah mendapat pelbagai ilmu klinikal yang padat mengenai masalah sendi dan penuaan pra-matang.

Beliau juga berbesar hati berkongsi ilmu yang diperoleh melalui rancangan televisyen seperti Majalah 3, Bincang Petang, Wanita Hari Ini, Agro Jurnal, Nasi Lemak kopi O, Medik TV, Selamat Pagi Malaysia dan banyak lagi.

Harapan besar agar usaha beliau ini dapat menghasilkan lapisan masyarakat yang lebih peka dan berinformatif mengenai penjagaan kesihatan.

“Tiap-tiap penyakit itu ada ubatnya. Apabila sesuai ubat itu terhadap penyakit tersebut, maka sembuhlah ia dengan izin Allah”

“Disebalik Penjagaan Gaya Hidup Sihat Iaitu Menjaga Pemakanan dan Senaman Khusus Bagi Pesakit Lutut, Saya Telah Menemui Rahsia Untuk Membantu Masalah Ini”

Dr Syid Ayob Syid Mustafa Al-Qudri (MD VUB Brussels, Belgium)

Formulasi Ini Membantu Anda Bagaimana Nak Lindungi Sendi Anda Dari Dalam

Belioau telah menjumpai bahan nutrisi yang namanya AstaREAL P2AF, sejenis astaxanthin yang dipaten dari Jepun yang boleh membantu melegakan sakit sendi dengan lebih efektif dan cepat 😱😱😱

Dan nutrisi yang digelar raja antioksidan ini mempunyai kesan 6,000 kali ganda lebih kuat berbanding Vitamin C!

 

Terdapat lebih 300 kajian yang diterbitkan dalam jurnal antarabangsa membuktikan ia mempunyai banyak manfaat kepada tubuh badan.

Disamping itu, ia memiliki lebih 10 paten dunia yang membuktikan keberkesanannya.

Raja antioksidan ini sangat istimewa dan berkhasiat bagi:

  • Mengurangkan radang dan sakit sendi
  • Mengatasi sakit urat dan melegakan kerengsaan otot
  • Melegakan masalah kebas tangan, Carpal Tunnel Syndrome dan sakit tumit
  • Menyokong kesihatan otak dan mata
  • Melancarkan aliran darah & menyihatkan otot jantung
  • Memulihkan gastritis dan ulser perut akibat jangkitan kuman Helicobacter pylori
  • Mengurangkan serangan GERD dan asid refluks
  • Mengurangkan kedutan, melembapkan dan memberi kulit yang sihat dan anjal

Bukan itu sahaja..

Tisu yang memegang 30 trilion sel dalam badan dan sering dilupakan!

Kolagen

Ramai yang tak tahu kolagen amat penting dan menjadi struktur utama bagi kulit, tulang rawan, ligamen, protein dan juga tulang.

Bila kolagen cukup dan kuat baru lah, kulit makin anjal, rambut/gigi/tulang makin kuat dan penyakit berkaitan otot/sendi/ligamen/tulang rawan dapat diatasi.

TAPI..

Penghasilan kolagen akan berkurang 1.5% setiap tahun bermula usia 25 tahun. Lagi teruk bila kolagen sedia ada turut termusnah disebabkan oleh faktor pemakanan yang tak sihat dan pengambilan toksin-toksin tanpa kita sedari.

Jika kita tak memelihara dan menggantikan kolagen tersebut, tahap kolagen ini akan membuatkan tulang rawan di antara sendi semakin merosot dan lama-kelamaan hilang. Keadaan ini akan menyebabkan tulang sendi bergesel menyebabkan kesakitan.

Kolagen yang cukup dan berkualiti membantu: 

  • Menganjalkan, menguat dan membina sendi dan tulang yang kuat
  • Menganjalkan struktur organ badan seperti salur darah dan jantung
  • Menguatkan rambut, kuku dan gigi
  • Menegangkan dan menghilangkan kedutan kulit
  • Membantu peremajaan tubuh dan atasi penuaan

Beliau dan tim telah membantu hampir 71,502 individu untuk melegakan sakit sendi mereka!

“Dulu pijak lantai pun sakit. Sekarang dah boleh jalan sana-sini, alhamdulillah.” – Aufa binti Hakim

Sakit pinggang dan kaki akibat slip disc tiada lagi. Sengal-sengal belakang pun hilang. Tiap-tiap hari amalkan nutrisi ini., terima kasih doc” Ariff Shah

“Tumit kaki dah tak sakit. Lutut pun dah hilang sengal. Sekarang dah boleh berjalan dan buat kerja macam biasa. – Zahari bin Samad

Tak perlu risau dah. Kini anda boleh dapat solusi yang berkesan…

Beliau ingin membantu anda mendapatkan manfaat dari kedua-dua nutrisi yang saya sebutkan tadi.

Pertama, melalui AstaREAL P2AF yang membantu melegakan keradangan dan sakit di bahagian sendi dengan lebih efektif. 😱

Kedua, pengambilan Nano Collagen yang membantu menjadi kusyen, menguatkan sendi dan tulang serta memberi kesan peremajaan terhadap tubuh badan dengan cepat.

Ramai yang tak tahu manusia mempunyai hampir 28 jenis kolagen di dalam badan.

Nano Collagen dari sumber ikan laut dalam yang berkualiti tinggi ini mengandungi kolagen jenis I, II, III dan VII yang amat penting bagi struktur badan.

Hasil kajian dunia menemui Nano Collagen ini sangat mirip dan mudah diserap oleh tubuh manusia kerana strukturnya yang halus bagi mengatasi kemerosotan tulang rawan.

Beliau nak bantu anda menikmati kedua-duanya dengan harga yang tak masuk akal.

Nak ke nak?

 
Beliau percaya dengan kos minima ini, bukan sahaja anda mampu melegakan masalah sendi tapi anda mampu elakkan komplikasi seperti pembedahan lutut yang boleh memberi kesan besar kepada hidup anda dan insan yang anda sayangi.

MEMPERKENALKAN

 

 

REDIANZE PLATINUM, Formulasi Khas Dengan Kandungan Nano Collagen Bersama Anti-Oksidan Berpaten Yang Diimport Dari Jepun Iaitu AstaREAL P2AF. Gabungan Bahan Ini Dapat Melegakan Sakit Dan Radang Sendi.

Ingat.. Bukan tu jerr, Redianze Platinum boleh bantu meremajakan kulit dan melambatkan penuaan kulit juga tau! 

 

Whatsapp saya sekarang untuk dapatkan Redianze Platinum!

Banyak Kajian Yang Telah Membuktikan Bahan Di Dalam Redianze Platinum Mampu Membantu Melegakan Sakit Sendi, Menguatkan Otot dan Menghilangkan Kebas Yang Berpanjangan.

Masih Tak Percaya REDIANZE PLATINUM ni BERKESAN?

Lihat apa kata mereka yang sudah berjaya bersama Redianze…

(Klik gambar untuk lihat dengan lebih jelas.)

Berikan Peluang Kepada Sendi Anda Untuk Lebih Sihat Tanpa Menderita Kesakitan Dengan Redianze Platinum

1. Bagaimanakah cara menggunakan Eskayvie Redianze Platinum? Bancuhkan satu sachet Redianze Platinum bersama 200ml air (air sejuk atau suhu bilik) dan goncangkan sebelum di minum. Amalkan satu sachet sehari sebelum sarapan pagi atau sebelum tidur malam.

2. Bolehkah ambil Eskayvie Redianze Platinum dengan suplemen atau ubat? Boleh. Jarakkan Eskayvie Redianze Platinum dan pengambilan ubat selama 30 minit.  

3. Bolehkah ibu mengandung mengambil Eskayvie Redianze Platinum? Boleh. Seelok-eloknya pengambilan Eskayvie Redianze Platinum diambil selepas trimester pertama.

4. Adakah Eskayvie Redianze Platinum perlu disimpan di dalam peti sejuk? Tidak perlu. Hanya perlu disimpan pada suhu bilik.

5. Adakah Eskayvie Redianze Platinum mempunyai kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)? Ya. Produk ini diklasifikasikan sebagai makanan dan berada di bawah seliaan Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan Malaysia (BKKM).

6. Adakah Eskayvie Redianze Platinum mempunyai sijil HALAL? Ya. Eskayvie Redianze Platinum diiktiraf HALAL oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).

PENAFIAN: Redianze Platinum merupakan suplemen bagi menyokong penjagaan gaya hidup sihat individu. Ia mungkin menunjukkan kesan dan tempoh yang berbeza mengikut keserasian individu tersebut